Fortfarande sjuk

helt värdelöst att vara såhär sjuk.
saknar fox som fan också, ve'ne varför. bara kom sådär spontant.
funderar på att köpa en platta man kopplar till datorn och ritar på så det kommer direkt till datorn.
vill verkligen ha en hobby som håller i längden.

ska bli skönt med pengar igen, funderar på att beställa hem en jäkla massa böcker med tanke på att jag har håltimmar på 2-3 timmar ibland och det finns rätt sköna ställen att sitta på i skolan.


vad mer vad mer..
jag har varit sjuk sen i onsdags, hostar som en jävla pygmé, sjukt irriterande.
inte rökt på ett bra tag nu, en del hosta har faktiskt försvunnit men saknar att kunna ta en stund för mig själv.
vill ha en iphone också, men det kan jag ju drömma om..

ska försöka uppdatera lite oftare, för konstigt nog är det fortfarande folk som tittar in då och då.

over 'n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0