I like that boomboom paw

Glömde skriva igår efter provet, lite drygt av mig.
Hände massa roligt igår så..

För det första så bestämde jag mig för att klippa mig, det blev för kort så ist bestämde jag mig för att raka av allt hår men det ville inte Linnéa så jag rakade av halva. Ser lite speciellt ut men håller på att spara till en speciell frisyr så vi får låta det vara ett tag, yaya.

Engelska provet gick bra, fick ett VG i engelska c vilket duger gott och väl. Känns dock trist att det inte finns mer engelska kurser nu..

Vi var hemma hos Linnéas mamma och syster och åt middag, de har verkligen fått det fint där. :d
sen så var det höjdpunkten på dagen att dimmu borgir släppt en ny singel från sitt kommande album! längtar så jävla mycket efter albumet!

spotify länk : Dimmu Borgir – Gateways

youtube länk: http://www.youtube.com/watch?v=4J56t3pA1y8

Väldigt skönt att somna tidigt och gå upp 3 timmar före man börjar bara för att vakna till lite, har bara datorkunskap och matte/samhäll idag, jäkla krock så får gå på 50/50.

Ja, det summerar väl upp allt.

Slänger med en bild på 'frisyren' också.




Kommentarer
Postat av: Therese

Låter riktigt bra, säg till när albumet har kommit är du snäll :p Trevligt att äta middag ihop :) Blir spännande att se vad du hittar på för frisyr sen!

2010-08-26 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0